سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/5/28
3:18 عصر

چرا باید آلبوم عروسی داشته باشیم؟

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

مراسم عروسی یکی از مهترین وقایع زندگی هر زن و مردی است و در کل دوران زندگی وی، ممکن است فقط یکبار اتفاق افتد. ثبت این لحظات در قالب تصویر و تهیه آلبوم عروسی یکی از کارهای لازمی است که باید انجام شود. بدین منظور نحوه انجام تصویر برداری و عکاسی و همچنین نحوه نگهداری عکس های گرفته شده اهمیت دارد و باید به آن ها دقت نمود.
تعداد زیادی عکس از مراسم عروسی خود دارید و حال می خواهید آن ها را برای خود نگهداری کنید چگونه این کار را انجام می دهید؟ آیا به شیوه سنتی آلبومی تهیه کرده و عکس ها را به صورت کاغذی در آن می گذارید و یا به صورت دیجیتال و در قالب سی دی و یا دی وی دی و یا در حافظه رایانه خود آن ها را نگهداری می کنید؟ پیشنهاد ما این است که یک آلبوم تهیه کنید و عکس های خود را در آن قرار دهید.

خدمات مجالس در تهران

اهمیت آلبوم عروسی

امروزه شما می توانید هزاران عکس تهیه کنید و آن ها را به سرعت در فضای مجازی با دیگران به اشتراک بگذارید. اینکه بتوانید عکس های مراسم عروسی خود را در یک آلیوم آنلاین قرار دهید و با کسانی که دوستشان دارید آن ها را به اشتراک بگذارید بسیار عالی به نظر می رسد ولی این را بدانید که هیچ چیز جای یک آلبوم قابل لمس را که عکس های شما به صورت زیبایی در آن قرار گیرد را نخواهد گرفت. آلبوم عروسی داستان شما را به وسیله عکس هایی که با دقت و عشق خود انتخاب کرده اید، تعریف می کند.
در سال های آینده ای که پیش رو دارید، شما، همسرتان، پدر و یا مادرتان و حتی بچه های شما می توانند بنشینند و با نگاه در آلبومی که از مراسم عروسی خود ساخته اید، لحظات زیبای این روز خاص و مهم را دوباره تجربه کنند. یک آلبوم عروسی از تعدادی عکس های خاص تشکیل شده است که داستان ازدواج شما را از لحظه تهیه لباس و اجزای عروسی تا خود مراسم و بریدن کیک و حلقه دست کردن و غیره، بیان می کند.

تشریفات مجالس در تهران

آلبوم های آنلاین و مجازی و شبکه های به اشتراک گذاری عکس ها صدها عکس را در خود نگه می دارد که بیننده تنها چند زمان کوتاهی آن ها را مرور خواهد کرد. به عنوان یک محصول قابل لمس، آلبوم عروسی گزینه بهتری برای تمرکز بیینده بر روی عکس ها و داستانی که بیان می کند، می باشد. علاوه بر این اگر سی دی و یا حافظه رایانه شما آسیب ببیند، کپی های دیجیتال عکس ها می توانند از بین بروند. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر مداوم فرمت های تصاویر مشکل است که عکس ها را در فرمتی نگه داشت که بتوان آن ها را به راحتی، در صورت عوض شدن نوع فرمت ها، مشاهده نمود.
آلبوم عروسی علاوه بر قابل لمس، زیبا و دوست داشتنی بودن می توانند به مدت طولانی باقی بمانند و به نسل های بعد نیز منتقل شوند. لباس عروس، کیک و گل های عروسی فقط یکبار استفاده شوند ولی آلبوم عروسی در کل طول عمر شما باقی خواهد ماند!

تشریفات عروسی در تهران

آلبوم های دیجیتال را رد نمی کنیم ولیکن در کنار عکس های دیجیتالی که در حافظه کامپیوتر و یا در قالب سی دی و یا دی وی دی دارید بهتر است آلبوم عروسی زیبا از عکس های منتخب خود بسازید و این را بدانید که در این مورد خاص هیچ چیزی جای شیوه سنتی و قدیمی آن را نخواهد گرفت!